-->
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Syarat Pasangan Hot !

Haha, saja je kasi tambah perkataan "Hot" kat belakang tajuk itu kan, keyword je lebih, ekekeke.

Kartun bawah ini aku rasa memang realiti zaman sekarang, banyak betul perempuan suka dirinya dikongkong oleh pasangan lelaki masing-masing begitu juga sebaliknya lelaki yang terpaksa mengikut telunjuk teman wanita, Haha. Lawak seh ! Kes macam ini pun ada kan.

Untuk bahagia ke?
.
Belum tentu dia akan jadi suami/isteri kita lah bro, tak perlulah sampai nak bersyarat macam itu. Tak kasi kawan sana sini, ok lah aku setuju sangat kalau girlfriend/boyfriend ada syarat macam itu means tak kasi approve/add kawan facebook yang tak dikenali (kalau aku pun tak nak terima sesiapa tak kenal). Tapi yang pelik tak perlulah kawan sekelas (contohnya yang sememangnya kita sangat kenal) pun tak kasi bro? Ekekeke.

Kadang-kadang itulah, kesian aku tengok beberapa kawan aku yang menerima nasib macam itu. Usia muda remaja dihabiskan begitu sahaja dek kerana impian yang belum pasti menjelma. :P LOL Orang lain boleh bersosial secara positif dengan kawan-kawan, tapi dia kena mintak permission dahulu (macam isteri mintak izin suami daaaa) baru boleh keluar.

Secara jujur, tak perlulah sangat nak mengongkong, kerana itu sudah menyalahi hak asasi manusia dan boleh dilaporkan ke pihak SUHAKAM.. Tehee.

Like itu suka !!!

13 comments:

  1. Kita terlalu takut org yg kita sayang diambil oleh orang lain. Sebab kita lupa. Kita lupa bahawa kasih sayang manusia mudah berubah dan tidak kekal. Yang kekal hanyalah cinta kepadaNya.

    ReplyDelete
  2. hahahahahaha...
    crila bf/gr y sporting..
    xd ar kne kongkong..
    kalo crik y kuat jeles, abis lerrrrr

    ReplyDelete
  3. nasib baik aku single ag..haha

    ReplyDelete
  4. @ayisy
    Mendalam maksud itu bro... btw, nice seh!

    ReplyDelete
  5. akak dah kawen pun x kene kongkong macam tu...tu ngade je lebih tu..nak tunjuk power..

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. kene ade sikap percaye baru hub boleh bahagia.. :)

    ReplyDelete
  8. huhu..jangan la amik yg kuat jeles

    ReplyDelete
  9. kte ada kawan sorang, bf dye jeles kemain, sampai suruh dye deactivate fb, lama lepas tu, dye minta juga nak berfb, last bf dye kasi lah, tapi dengan syrat! haha tak boleh ada lelaki pon kat fb tu dan bf dye pon kena buat fb jugak.


    -.-'

    ReplyDelete
  10. @adrinaqamarina
    Hehe, kan betol kisah macam ini ade :)

    ReplyDelete

Komen apa saja, janji anda bahagia :D
Ini adalah dofollow, rajinkan letak link sekali kalau mahu.
Terima kasih.